Το HR Community Conference ολοκληρώνεται με την απονομή των βραβείων HR Community Awards 2016.

Στόχος των Βραβείων είναι να αναδείξουν εταιρίες και οργανισμούς, επιβραβεύοντας την ανάπτυξη και την εφαρμογή επιτυχημένων και καινοτόμων πρακτικών, μεθόδων και στρατηγικών του HRM,  οι οποίες συμβάλλουν  καθοριστικά στην επιχειρησιακή  βιωσιμότητα και στην προσωπική ευημερία του Ανθρώπου, δίνοντας έμφαση στον κοινωνικό χαρακτήρα του HRM. Η απονομή των βραβείων συμπληρώνεται από την απόδοση τεσσάρων τιμητικών διακρίσεων σε παράγοντες που έχουν συμβάλει στην εξέλιξη, στην υποστήριξη και στον εκσυγχρονισμό της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα. 

Κατηγορίες: 

Τα βραβεία διακρίνονται σε δώδεκα (12) κατηγορίες και επιπρόσθετα θα απονεμηθούν τέσσερις (4) τιμητικές διακρίσεις:

Κατηγορίες Βραβείων:

  1. Βραβείο Αξιολόγησης και Αμοιβών.
  2. Βραβείο Κινήτρων και Παροχών.
  3. Βραβείο Ανάπτυξης Θέσεων Εργασίας.
  4. Βραβείο Υγιεινής και Ασφάλειας.
  5. Βραβείο Ψηφιακής Μετάβασης.
  6. Βραβείο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων.
  7. Βραβείο Ανθρώπινων Σχέσεων.
  8. Βραβείο Εργασιακής Διαπολιτισμικότητας.
  9. Βραβείο Διασυνοριακής Διαχείρισης.
  10. Βραβείο Ενσωμάτωσης Καινοτομίας. 
  11. Βραβείο Κοινωνικής Ευαισθησίας.
  12. Βραβείο Διαχείρισης Αλλαγών.
Ελληνικά
Πλεονεκτήματα Συμμετοχής: 

Η συμμετοχή στα βραβεία HR Community Awards 2016 προσδίδει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  • Αυξημένη αναγνωρισιμότητα λόγω συμμετοχής στην τελετή απονομής σημαντικών στελεχών και φορέων. 
  • Τα HR Community Awards υποστηρίζονται επικοινωνιακά από την HR Community ηλεκτρονική πλατφόρμα του Skywalker.gr που διαχέει την πληροφορία σε 90.000 ελληνικές επιχειρήσεις.
  • Κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης με δυναμική προβολή σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα σε όλη την Ελλάδα.
  • Προβολή στα site του Skywalker.gr με περισσότερες από 50.000 επισκέψεις ημερησίως.
  • Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Skywalker.gr με περισσότερες από 150.000 συνδέσεις.
  • Δημοσιεύσεις στην εβδομαδιαία εφημερίδα Skywalker FreePress που κυκλοφορεί σε 25.000 αντίτυπα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια.
Κριτήρια Αξιολόγησης: 

Η κριτική επιτροπή των βραβείων θα αποφανθεί κατά πόσο οι υποψήφιες εταιρίες πληρούν τα κριτήρια βράβευσης, σύμφωνα με τα ακόλουθα:

Οι εταιρίες θα πρέπει να προσκομίσουν περιγραφικά και στατιστικά στοιχεία που θα υποστηρίζουν την υποψηφιότητά τους. Σε αυτά θα πρέπει να περιλαμβάνεται αποτύπωση πρακτικών, μεθόδων, στρατηγικών, εφαρμογή συστημάτων και εργαλείων, καθώς και στατιστικών στοιχείων που θα αποδεικνύουν την περιγραφή της κατηγορίας του Βραβείου.

Ενδεικτικά πρέπει να περιγράψουν και να τεκμηριώσουν τα εξής:

  1. Βραβείο Αξιολόγησης και Αμοιβών.
    •    Σταθερότητα απόδοσης αμοιβών.
    •    Συνέπεια απόδοσης αμοιβών.
    •    Κλίμακες αμοιβών.
    •    Δικαιοσύνη αμοιβών.
    •    Ορθολογικό σύστημα αξιολόγησης.
    •    Αξιακό πλαίσιο. 
    •    Αποτελεσματικότητα.
  2. Βραβείο Κινήτρων και Παροχών.
    •    Συστήματα κινητοποίησης και παροχών που λειτουργούν ως εσωτερικά ή εξωτερικά κίνητρα, προάγοντας την αποτελεσματικότητα και τη δέσμευση των εργαζομένων. 
    •    Ενισχυτικά προγράμματα εργοδοτικών υποχρεώσεων.
    •    Προγράμματα εκπαίδευσης και φροντίδας εξαρτημένων μελών. 
    •    Προγράμματα relocation.
    •    Ελαστική διαμόρφωση ωραρίου.
    •    Προγράμματα προαιρετικής συμμετοχής.
    •    Άλλα  προγράμματα διευκόλυνσης εργαζομένων.
  3. Βραβείο Ανάπτυξης Θέσεων Εργασίας.
    •    Αύξηση αριθμού των εργαζομένων το τελευταίο έτος. 
    •    Διαμόρφωση και επανασχεδιασμός εργασιακών ρόλων. 
    •    Σύνδεση με το στρατηγικό σχεδιασμό.
    •    Αξιακός προσδιορισμός της ανάπτυξης αυτής.
  4. Βραβείο Υγιεινής και Ασφάλειας.
    •    Ενισχυτικοί μηχανισμοί υγιεινής και ασφάλειας.
    •    Πρόληψη εργασιακού άγχους και εργασιακού εκφοβισμού.
    •    Μέριμνα για την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
    •    Μείωση κρίσιμων συμβάντων εντός της επιχείρησης.
    •    Αξιολόγηση εργασιακού περιβάλλοντος και συνθηκών.
  5. Βραβείο Ψηφιακής Μετάβασης.
    •    Βελτίωση παραγωγικότητας και αποδοτικότητας με αξιοποίηση της τεχνολογίας.
    •    Ψηφιακά συστήματα εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας.
    •    Χρήση ψηφιακών μέσων δικτύωσης.
    •    Υποστήριξη διαδικασιών με τεχνολογικές εφαρμογές.
    •    Ψηφιακή διαχείριση έργων και λειτουργιών.
  6. Βραβείο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων.
    •    Οριζόντια προγράμματα ανάπτυξης ήπιων δεξιοτήτων.
    •    Επικαιροποίηση και αναβάθμιση της βασικής τεχνογνωσίας.
    •    Ενδοεπιχειρησιακά ή ανοιχτά προγράμματα προσωπικής ανάπτυξης.
    •    Ψυχαγωγικά και βιωματικά προγράμματα.
    •    Αξιολόγηση και σύνδεση της συνεισφοράς των προγραμμάτων στο επιχειρησιακό αποτέλεσμα.
  7. Βραβείο Ανθρώπινων Σχέσεων.
    •    Εργασιακή κουλτούρα συναδελφικότητας και αλληλοσεβασμού.
    •    Εταιρική κουλτούρα διαφάνειας και εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των εμπλεκομένων.
    •    Προγράμματα ενδυνάμωσης των ανθρώπινων σχέσεων.
    •    Εσωτερικές διαδικασίες που διασφαλίζουν την αρμονική συνεργασία και προάγουν την ανθρώπινη επικοινωνία.
  8. Βραβείο Εργασιακής Διαπολιτισμικότητας.
    •    Εταιρική κουλτούρα που να αναγνωρίζει το δικαίωμα στη διαφορετικότητα.
    •    Συστήματα και διαδικασίες διαχείρισης της διαπολιτισμικότητας εντός της επιχείρησης.
    •    Διαπολιτισμική προσαρμογή όλων των εταιρικών προγραμμάτων.
    •    Ποσοτική αποτύπωση συνύπαρξης διαφορετικών «πολιτισμών» εντός της επιχείρησης.
  9. Βραβείο Διασυνοριακής Διαχείρισης.
    •    Επιτυχής διασυνοριακή εφαρμογή στρατηγικής που σχεδιάστηκε στην Ελλάδα.
    •    Ενιαίο σύστημα διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων σε διεθνές περιβάλλον, με κέντρο την Ελλάδα.
    •    Λειτουργίες υπέρ της επιχειρησιακής εξωστρέφειας.
    •    Διευκόλυνση της διασυνοριακής κινητικότητας έργων, ατόμων και ομάδων.
  10. Βραβείο Ενσωμάτωσης Καινοτομίας. 
    •    Ύπαρξη μηχανισμού ή τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.
    •    Συνθήκες που ευνοούν τη δημιουργικότητα.
    •    Πρακτικές που προάγουν την καινοτομία.
    •    Εταιρική κουλτούρα που επιτρέπει την πρωτοβουλία και τον πειραματισμό.
    •    Συγκεκριμένο παράδειγμα ενσωμάτωσης καινοτομίας.
  11. Βραβείο Κοινωνικής Ευαισθησίας.
    •    Πρωτοβουλία κοινωνικής προσφοράς των εργαζομένων 
    •    Εταιρική στήριξη με πόρους, μέσα και πολλαπλασιαστές.
    •    Ηθικές αμοιβές στους εργαζόμενους.
    •    Ασύνδετη με προγράμματα ΕΚΕ και με εμπορικούς σκοπούς.
  12. Βραβείο Διαχείρισης Αλλαγών.
    •    Συγκεκριμένη περίπτωση διαχείρισης αλλαγής.
    •    Η περίπτωση έτυχε στρατηγικής αντιμετώπισης.
    •    Περιεχόμενες προκλήσεις, αποτυχίες και επιτυχίες της διαδικασίας. 
    •    Ανάδειξη αποτελέσματος με ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία.

Τους νικητές των Βραβείων θα επιλέξει Επιτροπή Βράβευσης που θα απαρτίζεται από καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες  που δρουν στον τομέα της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Κριτήρια Διάκρισης: 

 

Κριτήρια Διάκρισης

Οι τιμητικές διακρίσεις αποδίδονται από το διοργανωτή σε πρόσωπα, εταιρίες και οργανισμούς που επέδειξαν υψηλές ποιότητες και που εκτιμάται ότι αντικατοπτρίζουν τη συλλογική αντίληψη, συμβάλλοντας στην εξέλιξη του HRM.

 
Επιτροπή αξιολόγησης: 

Γεωργαλά Μαρία

Career Development Facilitator /Corporate trainer /Mentor


Career Development Facilitator /Corporate trainer /Mentor MSc Sociologie of Communication & Information /GCDF

Η Μαρία Γεωργαλά σπούδασε Κοινωνιολογία, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Δημοσιογραφία στην Αθήνα. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «DEA Sociologie de l'information et de la communication (SIC), Paris 7». Κατέχει την επαγγελματική πιστοποίηση GCDF (Global Career Development Facilitator) από τον Διεθνή Οργανισμό NBBC. Έχει εκπαιδευτεί στη Βασική Συστημική Προσέγγιση στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ).

Δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Εφήβων και Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ανθρώπινου Δυναμικού σε εταιρίες και οργανισμούς και ως Μέντορας Γυναικείας Επιχειρηματικότητας. Είναι Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων σε θέματα επικοινωνίας και διαχείρισης καριέρας. Δουλεύει με βιωματικό τρόπο με άτομα και ομάδες χρησιμοποιώντας την αφηγηματική προσέγγιση (career storytelling). Διαθέτει πολυετή εμπειρία στον επιχειρηματικό τομέα με εξειδίκευση στην εταιρική επικοινωνία, στις νέες τεχνολογίες και στις τηλεπικοινωνίες.

Είναι επιστημονική υπεύθυνη σε δράσεις και συνέδρια που διοργανώνει η εταιρία skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα.

Αρθρογραφεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο και είναι συγγραφέας παιδικών βιβλίων.

Είναι τέως αντιπρόεδρος της ΧΕΝ Ελλάδος και μέλος της ΕΛΕΣΥΠ.

Σοφία Πρωτόπαπα

Director of the Career Development Office

Δρ. Σοφία Πρωτόπαπα Διευθύντρια, Γραφείο Προσωπικής Ανάπτυξης & Σταδιοδρομίας, Hellenic American College.

Η Δρ. Σοφία Πρωτόπαπα είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου στις κοινωνικές επιστήμες από University of Leicester, ΗΒ.

Είναι πιστοποιημένη REALISE2 Practitioner για το τεστ δυνατών σημείων. Η έρευνά της εστιάζει στα ταλέντα και στα δυνατά σημεία για προσωπική και επαγγελματική επιτυχία, στην ευημερία στον εργασιακό χώρο, στην ισορροπία εργασίας και προσωπικής ζωής, και στις δεξιότητες απασχολησιμότητας.

Από το 2003, είναι καθηγήτρια σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων και διδάσκει Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Ηθική των Επιχειρήσεων και Ερευνητικές Μεθόδους. Από το 2009, συμμετέχει σε συγχρηματοδοτούμενα έργα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με θέμα την επιχειρηματικότητα, το μέντορινγκ δυνατών σημείων και τις δεξιότητες που απαιτούνται για ανέλιξη στην αγορά εργασίας. Δίνει διαλέξεις, και υλοποιεί εργαστήρια, για τις ηθικές αρετές σύμφωνα με τη φιλοσοφική θέση του Αριστοτέλη, την ευημερία, τα ταλέντα και τα δυνατά σημεία, τις τάσεις στην αγορά εργασίας και την προετοιμασία που απαιτείται εκ μέρους των υποψηφίων.

Το 2014, ανέλαβε ως Διευθύντρια του Γραφείου Προσωπικής Ανάπτυξης & Σταδιοδρομίας του Hellenic American College, όπου παρέχει συμβουλευτική διαχείρισης σταδιοδρομίας σε φοιτητές και αποφοίτους και υλοποιεί ένα πλήρες Πρόγραμμα Απασχολησιμότητας ειδικά σχεδιασμένο με βάση τις τάσεις στην αγορά εργασίας.

Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Συναισθηματική Ευημερία- Συναισθηματική Χρεωκοπία, Η μία η άλλη όψη» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πληθώρα.

Αϊβαζίδης Βασίλης

MSc, PhDc, Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού


Ο κύριος Αϊβαζίδης Βασίλης δραστηριοποιείται ως επιχειρησιακός σύμβουλος ανάπτυξης και εκπαίδευσης  ανθρώπινου δυναμικού επιχειρήσεων και οργανισμών, καθηγητής στον χώρο της ιδιωτικής πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και λειτουργός επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας.

Διαθέτει γνώσεις, εξειδίκευση και εικοσιπενταετή και πλέον εμπειρία στους τομείς του οργανωτικού σχεδιασμού και της εναρμόνισης των πολιτικών ανθρώπινου δυναμικού, με τις στρατηγικές προτεραιότητες των επιχειρήσεων και οργανισμών.

Ως εισηγητής επιμορφωτικών προγραμμάτων κατάρτισης ενηλίκων, έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό εργαζομένων όλων των ιεραρχικών βαθμίδων, σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, μάνατζμεντ, πωλήσεων, ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης συγκρούσεων, εκπαίδευσης εκπαιδευτών, ανάπτυξης επικοινωνιακών δεξιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και εργασιακού άγχους.

Έχει εργαστεί σε θέσεις ευθύνης σε ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις.

Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ, πιστοποιημένος καθηγητής κολεγίων, πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΟΑΕΔ, τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού  (ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π.) και εισηγητής του μόνιμου μητρώου του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).

Είναι κάτοχος πτυχίων Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων της ΑΣΤΕΡ και Οικονομικών του Παντείου Πανεπιστημίου. Διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πιστοποιητικό διετούς επιμόρφωσης στη συμβουλευτική, και είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Πρατσίδης Νικόλαος

Senior HR Professional & Managing Principal, People at Work-Hellas

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι αριστούχος απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος ΑΠΘ, με εξειδίκευση στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων, και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές (M.Sc. in Management) στο Brunel University of West London, UK. Εχει σημαντική εξειδίκευση σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) μέσω σπουδών, επιμόρφωσης, δημοσιεύσεων και πολυετούς εμπειρίας σε διευθυντικές θέσεις HR σε πολυεθνικές και ελληνικές επώνυμες εταιρίες (ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, supermarket ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ-CARREFOUR, REGENCY CASINOHYATT, ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ).

Το 2008 δημιούργησε την peopleatworkhellas στη Θεσσαλονίκη, ένα γραφείο-boutique στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού με έδρα τη Θεσσαλονίκη, και δραστηριοποιείται στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά αποκλειστικά στα θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, με έμφαση στην αποτελεσματική στελέχωση θέσεων, την εκπαίδευση-αξιολόγηση και την ανάπτυξη των εργαζομένων. Διετέλεσε guest speaker στα μεταπτυχιακά προγράμματα (Executive MBA in Human Resources) του Πανεπιστημίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και της Ε.Ε.Δ.Ε. και είναι εκπαιδευτής σε όλο το φάσμα των θεμάτων Human Resources, με συνεχείς παρουσιάσεις και σχολιασμούς σε θέματα εργασίας σε Ημερίδες και Τηλεοπτικές εκπομπές. Είναι μέλος των επαγγελματικών συνδέσμων CIPD (chartered Institute of Personnel and Development, UK) και ΣΔΑΔΕ (Σύνδεσμος Στελεχών Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας-πρώην πρόεδρος Π.Β.Ε.) και εθελοντής-ενεργό μέλος πολλών κοινωνικών ομάδων (ΧΕΝ, ΣΕΠ, WWF, Συλλόγους γονέων). Μιλά Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά και Γαλλικά. Είναι παντρεμένος με δύο παιδιά.

Λαγουμίδου Ιωάννα

Δικηγόρος LL.M., Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια, Διαιτητής


Δικηγόρος αστικού και εμπορικού δικαίου από το έτος 1990. Μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.  Ιδρύτρια του δικηγορικού γραφείου “Ιωάννα Λαγουμίδου & Συνεργάτες” (www.lagoumidou.gr) και Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια  με μεταπτυχιακές σπουδές.

Κατέχει τον τίτλο LL.M. στο Διεθνικό Εμπορικό Δίκαιο, στην Διαιτησία, στην Διαμεσολάβηση και στο Τραπεζικό Δίκαιο, στα πνευματικά δικαιώματα και στα προσωπικά δεδομένα.

Ασχολείται ιδιαίτερα με υποθέσεις φυσικού και ηλεκτρονικού εμπορίου,  Δικαίου  Πνευματικής Ιδιοκτησίας, Δικαίου Συμβάσεων και Δικαίου Πληροφορικής.

Πέραν των μεταπτυχιακών σπουδών, έχει ολοκληρώσει πολλά έργα συμμόρφωσης επιχειρήσεων με τον κανονισμό GDPR και συμβουλεύει όποτε κληθεί προς τούτο, επιχειρήσεις και ιδιώτες για θέματα που αφορούν προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Είναι εισηγήτρια σε συνέδρια, ημερίδες  και εκπαιδευτικά προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών με νομική θεματολογία.

Επί πλέον έχει έντονη ενασχόληση για δύο τουλάχιστον δεκαετίες, με θέματα που αφορούν το επιχειρείν των γυναικών, την ενδυνάμωση αυτών, την εξάλειψη των στερεότυπων σε βάρος των γυναικών, την καθιέρωση πολιτικών έλλειψης διακρίσεων και πολιτικών συμπερίληψης ανεξαρτήτως φύλου σε κάθε εργασιακό χώρο.

Διετέλεσε Πρόεδρος του οργανισμού “Business Professional WomenBPW Athens” για δύο τριετίες (2013-2019).

Είναι αντιπρόεδρος της “Hellenic Association of Women in Culture & Tourism” (2019- ).

Είναι μέλος του ICC Hellas.

Είναι Διαμεσολαβήτρια και Διαιτητής στους  ειδικούς  καταλόγους του ΕΒΕΑ (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών)

Τσούχλος Δημήτρης

Master Executive Coach & Organizational Developer (MSc)

Χατζηαναγνώστου Καίτη

Πληρωμή και καταληκτική ημερομηνία: 

Υποψηφιότητες για τα HR Community Awards 2016 θα γίνονται δεκτές έως και 16 Μαΐου 2016, στις 12:00 το μεσημέρι.

Οι νικητές των βραβείων σε κάθε κατηγορία θα ανακοινωθούν κατά την τελετή απονομής των HR Community Awards 2016, που θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαΐου 2016.

Όροι δήλωσης συμμετοχής: 
  • Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου. 
  • Αιτήσεις συμμετοχής μπορούν να υποβάλλονται από οποιοδήποτε μέλος του οργανισμού, εφόσον υπάρχει η έγκριση της Γενικής Διεύθυνσης ή του Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού ή άλλου αρμόδιου Διευθυντή της Εταιρίας. 
  • Οι υποψηφιότητες είναι εμπιστευτικές ως προς το περιεχόμενό τους και θα ανακοινωθεί μόνο ο αριθμός και τα ονόματα  των εταιριών που ψηφίστηκαν από την επιτροπή ως υποψήφιοι (shortlist) και τα ονόματα των νικητών σε κάθε κατηγορία.
  • Οι συμμετέχουσες Εταιρίες ή Οργανισμοί ή οι εκπρόσωποί τους ή τα πρόσωπα που υποβάλλουν την υποψηφιότητα δηλώνουν ότι οι προς αξιολόγηση υποψηφιότητες τους, υποβάλλονται νομίμως και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος κανονισμού, αποκλειστικά για το διαγωνισμό των HR Community Awards του Skywalker.gr.
  • Κάθε συμμετέχων φέρει και την αποκλειστική ευθύνη έναντι παντός τρίτου και ιδίως του Skywalker.gr και των μελών των επιτροπών, για την ακρίβεια των στοιχείων που δηλώνει.
  • Το Skywalker.gr και η εκάστοτε Οργανωτική Επιτροπή των βραβείων HR Community Awards διατηρούν το δικαίωμα γνωστοποίησης στοιχείων σχετικά με τις συμμετοχές και την προώθηση της διοργάνωσης π.χ πλήθος συμμετοχών, συμμετέχουσες εταιρίες, κατηγορίες προγραμμάτων ή ενεργειών.
  • Σε περίπτωση που η συμμετέχουσα Επιχείρηση ή Οργανισμός δεν επιθυμεί γνωστοποίηση ορισμένων στοιχείων της συμμετοχής της, αυτό θα πρέπει να αναφέρεται ρητά στην αίτηση υποψηφιότητας.
  • Ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα ανάκλησης της διοργάνωσης, σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας αλλά και κατάργησης ή συγχώνευσης κατηγοριών βραβείων.
  • Κάθε Εταιρία ή Οργανισμός έχει δικαίωμα μιας μόνο υποψηφιότητας.
  • Αποκλείονται από δυνατότητα συμμετοχής οι Χορηγοί, Υποστηρικτές, Χορηγοί Επικοινωνίας και ο διοργανωτής του HR Community Conference & Awards 2016, Εταιρίες που σχετίζονται με μέλος της επιτροπής αξιολόγησης και συγγενείς προς αυτούς εταιρίες.

Αποδοχή όρων δήλωσης συμμετοχής

Οι «Όροι δήλωσης συμμετοχής» για τα HR Community Awards 2016, όπως διατυπώνονται στο παρόν, θα ισχύουν σε περίπτωση διαφωνίας. Δηλώνοντας υποψηφιότητα για τα βραβεία, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους και κανόνες και δεσμεύεστε από τις διατάξεις τους. 

Προθεσμία δήλωσης υποψηφιότητας

Η τελική ημερομηνία δήλωσης υποψηφιότητας για τα HR Community Awards 2016 είναι η 16η Μαΐου 2016 στις 12:00 το μεσημέρι, ώρα Ελλάδας.

Φόρμα δήλωσης συμμετοχής

Οι υποψηφιότητες θα πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας: awards.hrcommunity.gr

Γλώσσα δήλωσης συμμετοχής

Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μόνο αν υποβάλλονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα. Η ίδια προϋπόθεση ισχύει και για όλο το συνοδευτικό υλικό. 

Κόστος υποψηφιότητας

€ 1000 για κάθε υποψηφιότητα, μη περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Προνόμια υποψηφιότητας

Κάθε εταιρία με τη δήλωση υποψηφιότητας δικαιούται δύο συμμετοχές στο συνέδριο HR Community Conference & Awards 2016 που θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα με την τελετή απονομής των HR Community Awards 2016 (19 Μαΐου).

Πληρωμή και καταληκτική ημερομηνία

Προκειμένου να ληφθεί υπόψη μία υποψηφιότητα, ο πλήρης φάκελός της θα πρέπει να έχει παραληφθεί και η πληρωμή του κόστους συμμετοχής θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία. Οι πληρωμές μέσω τραπεζικής εντολής θα πρέπει να έχουν ληφθεί, μαζί με τον πλήρη φάκελο δήλωσης υποψηφιότητας, πριν από ή μέχρι και την 16η Μαΐου 2016 (12:00 το μεσημέρι, ώρα Ελλάδας).

Σας παρακαλούμε κατά την πληρωμή να αναγράφετε τα στοιχεία της κατηγορίας βραβείου στην οποία έχετε υποβάλει υποψηφιότητα. Οι υποψηφιότητες δεν λαμβάνονται υπόψη πριν ολοκληρωθεί η πληρωμή του κόστους συμμετοχής. 

Σας παρακαλούμε να καταβάλετε το συνολικό ποσό στον παρακάτω λογαριασμό της Skywalker ΕΠΕ:

ALPHA BANK: 261002320000416
IBAN: GR780140 2610 261002320000416

Αποστείλατε την απόδειξη πληρωμής με φαξ στο: 210 9709464, υπόψη κας Κουρντήδου, με την επωνυμία της εταιρίας σας, αναφέροντας το βραβείο για τα οποίο έχετε υποβάλει υποψηφιότητα. Μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Όλγα Κουρντήδου στο τηλ: 210 9730280,  email: okourntidou@skywalker.gr, για οποιαδήποτε ερώτηση αφορά στην πληρωμή του κόστους συμμετοχής στα HR Community Awards 2016.

Υλικό Τεκμηρίωσης Υποψηφιότητας

Κάθε υποψηφιότητα πρέπει να συνοδεύεται από τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Στοιχεία της εταιρίας που υποβάλλει την υποψηφιότητα
  • Σύντομη περιγραφή της πρακτικής HR μέχρι 500 λέξεις (ενδέχεται να δημοσιευθεί)
  • Περιγραφή των στόχων έως 1000 λέξεις (εμπιστευτική – δεν θα δημοσιοποιηθεί) για τους οποίους σχεδιάστηκε η πρακτική ή η δράση.

Σας παρακαλούμε οι πληροφορίες που αποστέλλετε να είναι σχετικές με τη δήλωση υποψηφιότητάς σας. Το συνοδευτικό υλικό μπορεί επίσης να περιλαμβάνει ανεξάρτητα στοιχεία ή λεπτομέρειες, αποσπάσματα εκθέσεων αναλυτών, βεβαιώσεις, δημοσιευμένα άρθρα, γραφικές παραστάσεις κλπ, προς υποστήριξη της υποψηφιότητάς σας. Παρακαλείσθε όπως τα συμπληρωματικά αυτά στοιχεία είναι – πέρα από συναφή με τη συμμετοχή σας – περιεκτικά και ξεκάθαρα. 

Διαφημιστικό υλικό δεν θα λαμβάνεται υπόψη από την Κριτική Επιτροπή. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε πληροφορίες που προέρχονται από τρίτους, θα πρέπει να έχετε λάβει την άδειά τους και να είστε σίγουροι ότι δεν παραβιάζετε τα πνευματικά δικαιώματα οποιουδήποτε τρίτου.

Βίντεο: σε περίπτωση κατά την οποία επιθυμείτε να υποβάλετε βίντεο ως μέρος του συνοδευτικού σας υλικού, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε το σχετικό URL για πρόσβαση σε αυτό (π.χ.: μέσω YouTube, Vimeo ή άλλη πλατφόρμα δημόσιας χρήσης για βίντεο στην αγγλική γλώσσα) στη φόρμα υποψηφιότητάς σας. Επίσης θα πρέπει να αναγράψετε τον κωδικό πρόσβασης, αν κάτι τέτοιο απαιτείται. 

Ιστοσελίδες: εάν στη φόρμα υποψηφιότητάς σας ή στο συνοδευτικό σας υλικό παραπέμπετε σε κάποιον ιστότοπο, θα πρέπει να γνωστοποιείτε το σχετικό URL μέσω του οποίου οι κριτές θα μπορούν να μεταβαίνουν απευθείας στις πληροφορίες τις σχετικές με τη συμμετοχή σας, μέγιστου μεγέθους τριών ιστοσελίδων, καθώς η Κριτική Επιτροπή δεν θα διαθέτει το χρόνο να ανατρέχει σε πληθώρα ιστοσελίδων προκειμένου να εντοπίσει τις συγκεκριμένες πληροφορίες που αφορούν στην υποψηφιότητά σας. 

Διαδικασία βράβευσης

Οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν με βάση τις πληροφορίες που περιέχονται στη φόρμα δήλωσης συμμετοχής και στο συνοδευτικό υλικό, όπου αυτό απαιτείται (βλ. παραπάνω). Οι συναντήσεις των μελών της Κριτικής Επιτροπής θα είναι μυστικές και η αλληλογραφία η σχετική με τη διαδικασία αποδοχής και αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων είναι εμπιστευτική.

Η Κριτική Επιτροπή και οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να συνδυάζουν ή να τροποποιούν τις κατηγορίες των βραβείων κατά διακριτική ευχέρεια, με βάση τον αριθμό των υποψηφιοτήτων για κάθε κατηγορία. Οι διοργανωτές επίσης επιφυλάσσονται του δικαιώματός τους να διακόψουν ή να ακυρώσουν, οποτεδήποτε, προσωρινά ή οριστικά, τη διαδικασία βράβευσης χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. 

Υποχρέωση εχεμύθειας και πνευματικά δικαιώματα

Ο διοργανωτής έχει υποχρέωση εχεμύθειας σε σχέση με τις υποψηφιότητες. Μόνο στοιχεία που αφορούν τους νικητές θα δημοσιοποιούνται πριν ή μετά την παρουσίαση των υποψηφίων. Θα πρέπει όμως να έχετε υπόψη σας ότι οι υποψηφιότητες κρίνονται από επαγγελματίες οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι από τον διοργανωτή, όπως δημοσιογράφοι, αναλυτές και πολλοί άλλοι, για την εχεμύθεια των οποίων δεν μπορούμε να εγγυηθούμε. Για το λόγο αυτό, σας παρακαλούμε οι δηλώσεις συμμετοχής σας να μην περιέχουν υλικό το οποίο δεν επιθυμείτε να δημοσιοποιηθεί. 

Όλοι οι υποψήφιοι και οι νικητές αποδέχονται ότι ο διοργανωτής θα προβεί σε δημόσιες δηλώσεις σχετικά με τα βραβεία HR Community Awards 2016, οι οποίες ενδέχεται να περιέχουν αναφορές στους υποψήφιους ή/και  στους νικητές. 

Νικητές

Οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής είναι οριστικές και δεν θα λαμβάνεται υπόψη καμία αλληλογραφία που απευθύνεται απευθείας σε αυτούς, πέρα από τη φόρμα συμμετοχής και το συνοδευτικό υλικό. Οι υποψήφιοι για βράβευση θα ενημερωθούν πριν την έναρξη του συνεδρίου HR Community Conference & Awards 2016, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαΐου 2016. Η τελετή απονομής των βραβείων HR Community Awards 2016, θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

Προωθητικές ενέργειες

Με τη συμμετοχή τους στα βραβεία HR Community Awards 2016, οι υποψήφιοι ρητά συναινούν ότι ο διοργανωτής,  θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο κείμενο, βίντεο και οπτικό υλικό που έχουν υποβάλει με τη φόρμα υποψηφιότητάς τους σε παρουσιάσεις, εκθέσεις προς δημοσίευση, ιστότοπους, εκδηλώσεις των μέσων ενημέρωσης καθώς και σε άλλου είδους προωθητικό / διαφημιστικό υλικό.

Ερωτήσεις

Για οποιαδήποτε ερώτησή σας σε σχέση με τα βραβεία HR Community Awards 2016, μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Κέλλυ Μπαντή στο τηλέφωνο 210 9730280 ή στο e-mail: kbanti@skywalker.gr.

HR Community Conference & Awards 2016

Η αναγκαιότητα για μια κοινότητα στελεχών ανθρώπινου δυναμικού που θα συζητήσουν για τη μετάβαση από το terra στο micro, από την παγκόσμια κοινωνία στην κοινότητα, που θα τοποθετήσουν την παραγωγή αγαθών πριν από το κέρδος, που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του οικοσυστήματος δημιουργικής οικονομίας, που θα καταφέρουν να εναρμονίσουν τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς με τις δεξιότητες που σήμερα χρειάζονται, ήταν μερικά από τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις εργασίες του HR Community Conference & Αwards 2016 που διοργάνωσε το Skywalker.gr την

Ελληνικά

Επόμενο Συνέδριο

Social Media

Επικοινωνία

Για γενικές πληροφορίες σχετικά με την HR Community και το συνέδριο/βραβεία, επικοινωνήστε μαζί μας:

hr@skywalker.gr
+30.210.9730280